Planer załadunku dla spedycji i transportu przeznaczony do użytku profesjonalnego.

Planowanie załadunku w 2 prostych krokach!
Jeśli podasz wagę, system będzie w stanie obliczyć naciski na osie, co jest przydatne dla kierowcy. Każdy ładunek lub zbiór ładunków może mieć osobny kolor, numer lub etykietę słowną.
System automatycznie zasugeruje optymalny pojazd dla tego ładunku i ułoży towar. Możesz ręcznie skorygować ułożenie (drag&drop).
Projekt załadunku w PDF lub JPG prześlij do klienta.
Podniesienie standardu obsługi klienta przez spedytora.
Do zlecenia dołącz plik PDF lub JPG z rozmieszczeniem towaru. Projekt załadunku podkreśli Twój profesjonalizm jako spedytora.
Podajemy na bieżąco LDM i m3.
W miarę doładowywania kolejnych ładunków SmartLoad podpowiada, ile metrów pojazdu jest zajęte, a ile wolne i dostępne dla następnych ładunków.
SmartLoad przedstawia także zajętą i dostępną kubaturę pojazdu w m3. Od razu wiadomo czy zmieści się kolejny ładunek!
Grupa palet może mieć od teraz swój kolor.
Przy planowaniu doładunku może być kluczowe, aby oddzielić wizualnie palety jednego klienta od palet drugiego klienta. Oznacz palety niepiętrowalne innym kolorem, a piętrowalne innym. Klarowny i czytelny projekt załadunku podkreśli profesjonalizm projektu.
Piętrowalność palet aktywna i pasywna.
Paleta piętrowalna aktywnie [PA] - to taka, którą można postawić na innej piętrowalnej palecie.
Paleta piętrowalna pasywnie [PP] - to taka, na której można postawić inną paletę.
Dana paleta może mieć dowolną z tych cech, żadnej lub obie. Mając obie cechy, paleta może być położona na innej oraz na niej może być położona inna paleta. Nie mając żadnej z tych cech, musi leżeć na podłodze i nie być niczym przykryta.
Dla przewoźnika: cięcie kosztów trasy do 35%.
Szybko policz czy możesz zrobić doładunek. Eurostat szacuje, że 35% pojazdów w Europie jeździ na pusto. Smartload pozwoli szybko ustalić czy zmieści się dodatkowy ładunek. Nie licz na kartce palet o nietypowych rozmiarach. SL zrobi to za Ciebie - szybko!